 
            
        
Itt a Nyugat? Egy tökéletes Nike kreatív
A SportGézán fut a Nike Free kampánya, amely interaktív layer-to-banner kreatívot használ új sportcipői bevezetéséhez. A szuperhajlékony talpú cipő superbanner hirdetése először egy layerrel hívja fel magára a figyelmet, majd a kattintó felhasználók számára layeres formában egy félig áttetsző, komplett microsite-ot jelenít meg - mindezt anélkül, hogy a felhasználónak el kellene hagynia az oldalt. A kreatív megvalósítása követendő például szolgálhat a rich media megoldásokat választó más hirdetők számára is.
Ügyfél: Nike
 Kampány: Nike Free
 Médiaügynökség: Mindshare
 Kreatív adaptáció: Rebel Rouse
 A megjelenés listaára a SportGéza összes oldalán: 1.800.000 Ft/nap
Amennyiben hasonló megoldást szeretne, kérje ajánlatunkat a sales[at]cemp[dot]hu címen!
