Internetezésre használjuk a tévét is

2020-06-18

shutterstock_1066342985.jpg

 

Az NMHH megbízásából a magyar lakosság internetezési szokásait vizsgáló Nielsen által készített felmérésből kiderül, hogy minden 5. magyar internetezik a tévéképernyőn keresztül (is). Az adatokból a következők derültek ki a magyarországi internetezőkről:

Ez alapján elmondható, hogy a hazai internetezők 38%-a tévéjét nem csak lineáris tartalomfogyasztás céljából kapcsolja be. Lehet, hogy még mindig a nappali ékköveként szolgál a készülék, de a kutatás szerint nem csak arra használják az emberek, hogy az éppen futó műsorokat nézzék rajtja.

Összességében elmondható, hogy a 15-69 évesek 20%-a fogyaszt internetes videót tévén keresztül, persze ahogy sejthető főleg a 15-24 és a 25-39 éves korosztály él ezzel a lehetőséggel. Ami még érdekesebb, hogy az idősebb korosztály is rákapni látszik a televízión való online tartalom fogyasztására. Már az 50-59-es korosztály 14%-a sem csak - klasszikus értelemben véve - tévézik, sőt, a 60-69-es korcsoport 4%-a is netezik már a készülékén.

Már korábban is látszott, hogy az online felé billen a mérleg nyelve.

“Folyamatosan csökken a televíziózásra fordított átlagos napi idő, miközben nő az online töltött órák száma. A Nielsen 2018-as amerikai kutatása már rávilágított, hogy a felhasználók gyakran párhuzamosan a tévézés mellett is használják mobiljaikat vagy tabletjeiket. (...) A kutatás ugyan kifejezetten az amerikai felnőtt fogyasztókra vonatkozik, de valószínűleg az eredmény Európában sem lenne teljesen eltérő”

- írta a Hwsw.

Mindezt megerősíti, hogy napi szinten milliók olvassák az Indexet. Emellett természetesen más kiadványaink is élen járnak a hazai piacon, hiszen a Feminára is majdnem egy millióan kattintottak az elmúlt vasárnap, amivel a második legolvasottabb oldal lett ezen a napon. Vezető gazdasági lapként pedig a Napi.hu-ról is több mint 300 ezren tájékozódnak naponta.

 

Videós hirdetés az online közegben

“A digitális videós hirdetés sikere töretlen és szerepe a médiamixen belül egyre hangsúlyosabb.”

- mondta el Dudás Gergely, az IAB Digitális Videó munkacsoportjának vezetője. 

A videós hirdetésekkel kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat foglalta össze az IAB Hungary. Olyan praktikus tanácsokkal látják el a videós hirdetésben gondolkodókat, hogy alapvetően jobban működnek a 15 másodperces szpotok, de vannak esetek, amikor érdemes mégis hosszabb videóban gondolkodni, vagy hogy az adott  célcsoportnak megfelelő nyelvezetet érdemes használni. Bővebben itt olvashattok a videós hirdetésekről. 

Az Indamedia Salesnél is tudjuk, hogy mennyire fontosak a videós megoldások, ezért is alkottuk meg az Inda Video Maxot. Ezzel a hirdetési megoldásunkkal akár egy nap alatt is óriási tömegeket lehet elérni.

Az Inda Video Max segítségével akár a magyar internetezők több mint 38%-át érheted el az összes kiadványunkon keresztül nem kevesebb, mint 24 óra alatt. 

 

A további részletekért keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat.

Hirdetnék