Hozza ki kampányából a legtöbbet 1 hét alatt!
Egy hét alatt eléri a magyar internetezők akár 65 százalékát - ez az IndaWeek! Az Indamedia Sales egyedülálló reach-építő terméke kiemelkedően magas elérést biztosít mindössze 7 nap alatt.
Az IndaWeek kivételes megoldás a display piacon: egy hét alatt képes elérni a hazai internetezők akár 65 százalékát a választott célcsoportban. Az IndaWeek kampányok, ahogy a neve is mutatja, 7 napig futnak az Indamedia portfóliójába tartozó kiadványok felületein. Az IndaWeek 7 kereskedelmileg fontos célcsoportra rendelhető, köztük a Z-generációt lefedő, 15-29 év közötti korosztályra is, melynek elérése nagy kihívást jelenthet a hirdetők számára. Az Indamedia Sales megoldásával ugyanakkor hatékonyan juttathatók el a hirdetések ehhez a digitális világban otthonosan mozgó célcsoporthoz is, az IndaWeek ugyanis garantáltan képes elérni a 15-29-es korcsoport 56 százalékát mindössze 7 nap leforgása alatt*.
Egyedülálló elérési potenciállal rendelkezik, és remek kiegészítője lehet televíziós kampányoknak, hiszen eléri azokat a felhasználókat is, akik inkább az online teret részesítik előnyben.
Az IndaWeek 2020 márciusában lépett piacra, a ReachMax termékcsalád második tagjaként. Innovatív hirdetési megoldásunk azonnal elnyerte partnereink bizalmát, és eredményességét azóta több száz kampány igazolja, amelyek sokszor nem csupán teljesítették a vállalt elérést az adott célcsoportban, hanem túl is szárnyalták azt.
Ismerje meg előnyeit!
*Forrás: DKT/e.gemius (15+ belföldi közönség), 2022.08.01.-2022.08.28, időszaki heti átlag valós látogató (RU), all device (incl. Index app)