Helló, multiplatform!
Bármilyen eszközről olvassa ezt a cikket, kérdésünkre könnyűnek tűnhet a válasz. Amiből azt is megtudhatja, újabban hogyan számoljuk meg az olvasóinkat, kiderül januárban mennyien tappintottak és kattintottak,és még egy mérésügyi zsebszótárral is segítjük.
Q: Az összes, a múlt pénteken önfeledten Indexet olvasó internethasználóból hányat számol meg a képen?
Ha a tippje 1, jól válaszolt, hiszen ő Szimonetta, aki a délelőtti találkozója előtt tabletjén végigfutott a címlapunkon, ebéd után átlapozta az isztambuli bazárról szóló képgalériánkat, délután pedig mobilon próbálta megkeresni a videót, amin óvodások barátkoznak egy kopasz macskával. A ma Indexre látogató összes valós felhasználó (Total RU) közül Szimonetta 1.
Ha a válasza 3, akkor sem tévedett, ő itt Tabletes Szimonetta (RU, tablet), Desktopos Szimonetta (RU, pc), és Mobilos Szimonetta (RU, mobil), a mai nap háromszoros valós felhasználója.
Így lesz a tippből pontos adat
A multiplatform mérés tavaly decemberi bevezetése óta végre pontosan elkülöníthető, hogy egy adott felhasználó milyen eszközről fogyasztja kedvenc tartalmait. Ennek köszönhetően akár napi szinten is látszik az egyes platformok egyedi látogatószáma. Így lesz Szimonetta mindhárom eszközön egy-egy valós felhasználó (RU).
Fontos újdonság, hogy a multiplatform total adatban a mérés kiszűri az egyes eszközök közötti kereszthasználatot. Ezért lesz Szimonetta a nap végén 1 valós felhasználó az összes között (Total RU).
A pontosabb adatoknak mindenki örül
Számunkra kiemelten fontosak a pontos látogatottsági adatok. Így lesznek az online médiatermékek összehasonlíthatók akár platformonként is. A pontos adatokat a hirdetőink is szeretik.
Forgalommérésügyi zsebszótár
Multiplatform mérés: látogatottsági adatok eszközök szerint bontva és kereszthasználat szűrésével összesítve
RU: valós felhasználó
PC RU: desktop valós felhasználó
tablet RU: táblagép valós felhasználó
mobil RU: mobil valós felhasználó
Total RU: Az eszközök kereszthasználatát is figyelembe véve az összes valós felhasználó
DKT: Digitális Közönségmérési Tanács, ők biztosítják a magyar interaktív piac számára a közönségmérési adatokat
Elő az igazi multiplatform adatokkal!
A CEMP kiadványait Szimonettán kívül egész januárban rengetegen látogatták, összesen, és platformonként is a legtöbben a magyar internetezők közül.
Ha maradt még kérdése a multiplatform méréssel kapcsolatban, keresse kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!