Hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció az elmúlt időszakban
Jól vette az akadályokat a kommunikációs szakma a vírus időszakban. Nyilvánvalóvá vált, hogy a belső kommunikációt a járvány idején sem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia és a Media1 hírportál közös kutatásából, amit június első két hetében végeztek 150 kommunikációs területen dolgozó szakember bevonásával.
Tudunk, ha muszáj
- kommentálta a karantén időszakának vállalati kommunikációra vonatkozó tanulságait a kutatás egyik résztvevője.
A kommunikációs szakemberek szerint a járvány hozta extrém helyzet pozitív változásokat kényszerített ki több területen is, úgy értékelték, hogy a döntések felgyorsultak, a rutinból sikerült kilépni, olyannyira, hogy esetenként „végre” a kommunikáció vezérelhette a belső folyamatokat, üzleti döntéseket is. A legtöbben fontos eredménynek tekintik azt is, hogy az ügyfelek és az ügynökségek egyaránt felismerték: home office-ban is lehet hatékonyan dolgozni.
A járványhelyzet azt is megmutatta, hogy egy márkának bizonyos helyzetekben nem elég csak kommunikálni, ha hiteles akar maradni, cselekednie is kell.
A részletes kutatás eredményeit a kreativ.hu oldalán olvashatjátok.