Hatalmasat ment a Samsung és a Renault a legutóbbi IndaWeek-kampányokban
A választott célcsoportra 65 százalékos elérést garantáló IndaWeek tökéletes megoldásnak bizonyult a Samsung és a Renault legutóbbi kampányában is, hiszen a vállalt értéket messze felülmúlva, egy hét alatt elérték a megcélzott szegmens csaknem 80 százalékát.
A Samsung Palette népszerűsítését célzó kampányba az IndaWeeket is beépítette a tervező ügynökség. Az Indamedia Sales 65 százalékos elérést garantált az ügyfélnek a 18-59 év közöttiek célcsoportjára.
A kampány hetében a fenti célcsoportban a teljes hazai interneten 4 641 544 user volt jelen, közülük az Indamedia 3 623 788 felhasználóhoz jutott el.* Ez azt jelenti, hogy mindössze hét nap alatt a Samsung hirdetései elérték a jelölt szegmens 78 százalékát.
Hirdető: Samsung Electronics Magyar Zrt.
Kampány: Samsung Palette
Médiaügynökség: MMS Communications Hungary Kft.
Kampányidőszak: 2021. február 1-7.
A Renault számára is telitalálatnak bizonyult, hogy a 2021. február 3-9-ig futó Dacia Sandero kampányához az IndaWeeket választotta. Előzetes számításunk alapján azt prognosztizáltuk, hogy az egyhetes kampánnyal elérhető a 25-59-es célcsoport 69,35 százaléka. Ezzel szemben a célcsoportban 76,35 százalékos eléréshez segítettük ügyfelünket 7 nap leforgása alatt, ami egészen pontosan 3 949 207 egyedi látogatót jelentett*.
Hirdető: Renault Hungária Gépjárműkereskedelmi Kft.
Kampány: Dacia Sandero
Médiaügynökség: OmnicomMediaGroup Hungary Hirdetési Szolgáltató Kft.
Kampányidőszak: 2021. február 3-9.
„Büszkeség számunkra, hogy az Indamedia-csoport kiadványain egy hét alatt már az egyes célcsoportok közel 80 százalékát tudjuk szállítani a hirdető partnereink számára. Külön öröm, hogy egyre több ügyfelünk ismeri fel az IndaWeekben rejlő egyedülálló elérési potenciált, amivel akár az országos tévécsatornákkal is felvehető a verseny. A sikeren felbuzdulva idén újabb reach-építő hirdetési termékekkel érkezünk, már folynak az előkészületek” - mondta az eredmények kapcsán Kovács Péter András, az Indamedia Sales értékesítési igazgatója.
A tavaly márciusban bevezetett hirdetési megoldást először a MediaMarkt próbálta ki. Kampányuk 2020. március 23-tól 29-ig futott az Indamedia-portfólióhoz tartozó kiadványok felületein. A cégcsoport site-jai az adott héten 4 403 275 valós felhasználót értek el, azaz a magyarországi internetezők 71 százalékát.
Bár a fenti adatok önmagukért beszélnek, fontos külön kiemelni, hogy az IndaWeek példátlanul nagy elérést biztosító hirdetési megoldás, amely ár-érték arányban kivételesen előnyös a teljes display (online és TV) hirdetési piacon, ugyanakkor biztosítja az egy hétig futó kampányokban a kreatívok cserélhetőségét is annak érdekében, hogy azok még jobb eredményeket hozzanak.
Az Indamedia-csoport 2021. február 1-7. között csaknem 4,5 millió 15 évnél idősebb, hazai látogatót ért el*, ami a teljes közönség 72,32 százaléka.
Az Indamedia-portfólió minden kiadványa a Gemius AdOcean adservert használja 2021. február elsejétől. Az átállásnak köszönhetően még inkább korszerű és innovatív megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek. Már márciustól olyan új fejlesztésekkel készülünk, amelyek egyedülállóak a hazai online hirdetési piacon.
Köszönjük Partnereink bizalmát és gratulálunk az elért kampányeredményekhez!
*DKT/e.Gemius (belföldi 15+ közönség)