Három Indamedia-kiadvány is a TOP 10 brand között
Az utóbbi napokban egyedülálló eredményekkel büszkélkedhet az Indamedia az online médiapiacon. A TOP 10 brandet összesítő listára három kiadványával is felkerült a cégcsoport.
A hivatalos közönségmérési adatok szerint a kegyelmi ügy kirobbanása, február 2. óta az Index vezeti a hírportálok mezőnyét. Ezen belül is február 10-16. közötti időszakot érdemes kiemelni, ekkor ugyanis minden nap több mint 1 millió olvasó választotta az Indexet, azaz egy héten keresztül folyamatosan 1 millió feletti valós látogatóval büszkélkedhetett a hírsite.
De nem csak az Index teljesített jól az elmúlt hetekben. Az Indamedia női portfóliójába tartozó tartozó két kiadvány, a Femina és a Dívány is remekelt, utóbbi all time rekordot is döntött a hónapban. Február 15-én az Index mellett a Femina és a Dívány is bekerült a TOP 10 brand közé – ezzel pedig egyedülálló módon három portállal is képviseltette magát az Indamedia a legerősebb online brandek rangsorában.
A szóban forgó napon a három Indamedia-kiadvány látogatottsága kiemelkedően alakult, együtt összesen 1 411 816 olvasót értek el.
Forrás: DKT/e.gemius – napi RU (Real Users), 2024. február 10-16. (16-75 belföldi internetezők), brand adat