Függöny széjjel!
Új hirdetési megoldást vezetünk be 2014. október 27-től!
Az Engage Ad lényege, hogy széthúzódó függönyt idéző animáció indítja a roadblock „A” és az Index Mindeközben Dragon zónákban elhelyezett időtartam-alapú hirdetéseket. A hirdetés helyén eredetileg a kiadvány saját logója látható. Amikor a zóna teljes egészében látótérbe kerül, a logót hordozó függöny szétnyílik, és elindul a hirdetés.
Miért érdemes az Engage Ad-et választani?
- A hirdetés akkor kezd lejátszódni, amikor képernyőre kerül
- A találkozás pillanatában a kezdő üzenet látható, nem a hirdetés közbenső kockája
- Tervezhetőbb a reklám dramaturgiája
- Kellemes felhasználói élményt jelent
- A kiadvány felé elkötelezett olvasó toleránsabb a hirdetéssel
- Erős kiadványmárka = nyomatékosabb reklámüzenet
- Másnál ilyet még nem látni
Az Engage Ad 2014. december 31-ig felár nélkül elérhető mix és időtartam-alapú kampányokhoz a megjelölt kiadványokon. Az Engage Ad a megjelölt zónákban alapértelmezett kreatív működési forma lesz, ha a kreatív alkalmas rá, de ez nem jelent többletmunkát és többlet gyártási költséget a hirdetőink részére.
Leadható formátumok: .swf, .gif, .jpeg, .png. A bannerhez megjelenési és kattintási mérőkód leadható.
Kérjük, jelezze kapcsolattartójának, ha nem kíván ebben a formátumban hirdetni!
Függöny,
CEMP Sales House
Médiaajánlatunkért kattintson ide!