Forró a július az Indexnél
Nem csak a hőmérő higanyszála kúszott fel, az Index látogatottsága is egyre magasabbra tör: az Indamedia hírportálja vezeti júliusban a látogatottsági listát több fontos mérőszámot tekintve is. Nyár-szabadság-vakáció ide vagy oda, a legfrissebb brand adatokat alapul vevő eredményekkel az Index már a Facebook-korlátozás előtti számokat is meghaladja.
Bővelkedett a július fontos hazai és nemzetközi eseményekben, és ezúttal is beigazolódott: ha hír, akkor Index! Július 1. és 24. között az Indamedia hírportálját olvasták a legtöbben a napi átlag felhasználószám alapján az applikációs forgalmat is magában foglaló közönségmérési adatok szerint.
A brand adatokat nézve naponta átlagosan 991 616 felhasználó érkezett az Indexre július 1. és 24. között, amivel kiérdemelte a látogatottsági lista első helyét. Az uborkaszezonnak számító nyári hónap első 24 napjából 12 olyan napot is sikerült hoznia a hírportálnak, amikor 1 milliót meghaladó olvasó tájékozódott az oldalain.
Ezzel az eredménnyel egyébként visszaállt az Index látogatottsága a tavaly novemberi Facebook-korlátozás előtti szintre. Sőt, a tavaly őszi brand adatokat tekintve túl is szárnyalta azokat:
Mint ismert, a Meta 2021 novemberében előzetes értesítés nélkül korlátozta az Index elérését, melynek következtében napi több százezer felhasználót vesztett a hírportál. Hosszas egyeztetések után az Indamediának 2022. június elején sikerült megállapodnia a technológiai céggel a korlátozás megszüntetéséről.
Az oldalletöltéseket nézve pedig hónapról hónapra szinte behozhatatlan az Index előnye a hírportálok versenyében, és nincs ez másként most sem. A 177 935 968 Views teljesítményével több mint 69 millió oldalletöltéssel húzott el a rangsor második helyén álló hírportáltól.