Folytatja menetelését a Femina a női kiadványok között

2023-02-08

Továbbra is a Femina diktálja a tempót, és magabiztosan vezeti a női online magazinok látogatottsági toplistáját. Az Indamedia női portfóliójába tartozó portál piacvezetőként lépett át az új évbe, és januárban is a legnépszerűbb női online kiadvány volt az olvasók körében.

Folytatja tavalyi sikerszéráját a Femina, és januárban ismét a dobogó tetejére állt a női kiadványok mezőnyében. A hivatalos közönségmérés brand adatai szerint az év első hónapjában több mint 533 ezer olvasó böngészte a site változatos cikkeit és izgalmas tartalmait. A látogatottsági versenyben ráadásul a Femina Média másik kiadványa, a Dívány az előkelő harmadik helyen végzett.

A Femina nemcsak a látogatottsági listát vezeti, az oldalmegtekintések számában is az első helyen áll a női online kiadványok között: naponta átlagosan 1 321 953 Views-zal zárta az év első hónapját. A portál népszerűségét jól mutatja, hogy ez két és félszer több oldalletöltést jelent, mint a harmadik helyen végzett kiadvány esetében.

A tavaly 15. születésnapját ünneplő Femina több millió olvasónak nyújt feltöltődést érdekes cikkeivel, videós- és podcast tartalmaival. A már 7. évadját kezdő Femina Klub pedig óriási közönségsiker, az exkluzív beszélgetések telt ház előtt futnak. A portál 2022-ben olyan új formátumokkal színesítette kínálatát, mint a Szókimondó videós interjúsorozat vagy a női egészségről szóló Intim Sáv podcast. Az Indamedia online női magazinja ebben az évben is tartogat meglepetést és izgalmas újdonságokat olvasóinak.

Hirdetnék