Ezúttal az OBI újította meg a hazai hirdetési trendeket

2024-10-28

Negyedévenként díjazzuk azon ügyfelünket, aki bátran lépett ki a komfortzónájából, és sikeresen kísérletezett a display nyújtotta hirdetési formátumokkal. A díjat ezúttal az OBI érdemelte ki, aki innovatív és kreatív megközelítéssel használta ki az online portfóliónkban rejlő lehetőségeket.

A Dívány megújulásához az OBI egy különleges display hirdetési formátummal csatlakozott. A kampány minden elemét – a kommunikációs üzenetektől kezdve a kreatív hirdetésekig – prémium női site-unk arculatának frissítése köré építették, miközben saját kommunikációs dizájnelemeiket is integrálták. Az eredmény egy olyan harmonikus és figyelemfelkeltő kampány lett, amely hűen tükrözte még az OBI és az Indamedia kiadó között lévő harmonikus együttműködést is.

A kampány sikere nem csupán a közös kommunikáció hatékonyságában rejlett, hanem az egyedi formátumok használatában is. A tervezők olyan különleges display hirdetési formátumokat alkalmaztak, mint a kapu szponzoráció, az interstitial hirdetések és a magnet megjelenések, amelyek kombója jelentősen hozzájárult a kampány sikeréhez.

Ezek a formátumok a magas elérés mellett kiemelkedően jó eredményeket is hoztak: az egyes hirdetések átkattintási aránya (CTR) 1,34% és 2,46% között mozgott, ami messze felülmúlta a piaci átlagot.

Az OBI Magyarország vezetősége rendkívül büszke a kampányra és az elnyert díjra. Mészáros Anita, a vállalat senior marketing managere így nyilatkozott: ,,A tavaszi szezon kezdete minden évben kiemelt fontosságú számunkra, hiszen ilyenkor az emberek új lendülettel vágnak bele otthonaik és kertjeik szépítésébe. Örömmel tölt el minket, hogy ebben az időszakban innovatív hirdetési megoldásokkal és különleges ajánlatokkal támogathattuk vásárlóinkat. A díj megerősít bennünket abban, hogy kreatív megközelítésünk és sikeres együttműködésünk az Indamediával valóban új mércét állított a hazai hirdetési trendek terén.”

Illyés Amália, az Indamedia Sales szakembere így nyilatkozott a projektről: „Az OBI kampánya tökéletes példája annak, hogy miként lehet a hagyományos hirdetési keretekből kitörni, és a kreatív formátumokat hatékonyan alkalmazni, mi pedig örömmel jutalmazzuk azokat, akik velünk együtt érzik a display előremutató világát.”

 

Hirdetnék