Elsőzött az Adaptive ad Index alkalmazásban

2018-09-10

Új, ösztönös interakciót kiváltó mobil rich media megoldással színesíti szeptemberi kampányát az Erste Bank. A hirdetés nem tolakodó, kéretlenül nem csinál semmit, egyszerűen csak élmény vele találkozni.

Formátum: Adaptive ad (480x654 px, static)
Hirdető: Erste Bank Hungary Zrt.
Médiaügynökség: Wavemaker Hungary Kft.

Az Index alkalmazásokban megjelenő Adaptive ad augusztus 15-től rendelhető a CEMP Sales House kínálatában.

Az Adaptive ad Index alkalmazások (iOS, Android) kiadványaiban megjelenő rich media megoldás, amely az oldalon haladva elegánsan tűnik elő a szöveg alól, majd a megfelelő pillanatban, anélkül, hogy irritáló lenne, egyszer csak középre pozícionálja magát. Az oldalon tovább haladva, ugyanolyan elegánsan tűnik el a szöveg alatt, ahogyan jött. Felfelé gördítve ugyanez a mozgás történik, csak éppen minden fordítva.

Ha Ön is hasonló megoldást szeretne, keresse sales kapcsolattartóját vagy írjon nekünk!

Hirdetnék