Először a Totalcaron: Lapozható George
A KIA Motors próbálta ki először a Totalcaron ezt a különleges hirdetési módot, ami úgy működik, mint egy magazin, így kiválóan alkalmas termékek és szolgáltatások katalógusszerű bemutatására.
A Lapozható George 9 oldal megjelenítésére képes, amit 4-szeri lapozással pörgethető végig. Az oldalakba a felhasználó bele is tud nagyítani, így például a KIA részleteiben is bemutathatta a modelljeit, valamint a különböző extrákkal is közelebbről meg lehetett ismerkedni.
Ezeket a tulajdonságokat használta ki a KIA is a hirdetésében, hiszen több különböző autójukat mutatták be egy felületen, így az olvasók megtudhatták, hogy mely modellek érhetők most el kedvezményes áron. A formátum sokuldalúságára jó példa, hogy ügyfelünk egy hirdetésen belül kommunikálhatta az akcióban szereplő teljes palettát, illetve az akció részleteit és koncepcióját. Ez a sok üzenet természetesen egy klasszikus bannerre nem fért volna rá úgy, hogy még jól is nézzen ki, és megragadja az olvasó tekintetét.
A hirdetési formátum további nagy előnye, amit a KIA nagyszerűen ki is használt, hogy az egyes oldalakhoz külön-külön landing kapcsolható, amely elősegítette a kommunikációt, hiszen az adott üzenethez kötődő aloldalra vitte a felhasználókat.
Örömünkre szolgál, hogy a lapozható hirdetési formátumot a szektorból elsőként mi alkalmazhattuk. Ahogyan az autóink tervezésénél, úgy a kommunikációnk során is kiemelten fontos, hogy az innováció és a praktikum egyszerre érvényesüljenek. A formátum adottságait kiaknázva, hatékonyan adhattuk át a kampány üzenetét.
- nyilatkozta Juhász Judit – Senior Marketing Manager a KIA Motorstól.
Ez a formátum jelenleg öt kiadványunkon is elérhető: Index, Velvet, Dívány, Totalcar és Femina.
Ha felkeltettük érdeklődésedet és te is szeretnél élni a Lapozható George adta egyedi lehetőségekkel, akkor keresd Indamedia Sales kapcsolattartódat.