Elindult a Metrics, a Media Future AV analitikai platformja

2022-04-19

Már elérhető a Metrics, a Media Future Zrt. első ingyenes B2B terméke. A naponta frissülő online szolgáltatás a médiatervezők számára nyújt elemzési lehetőségeket, 28 napos előrejelzést és automatizált ajánlatkérést. 

A Media Future Zrt. az Indamedia Network cégcsoport innovációs hubjaként az online médiapiac szereplői számára kínál elérhető szolgáltatásokat: új adtech megoldásokkal, kutatásokkal segíti a hirdetők és médiaügynökségek munkáját. A cég kiemelt ügyfele az Indamedia Sales, szolgáltatásai azonban túlmutatnak a portfólión és alkalmasak cross-saleshouse megoldásokra is.

A független adserver adatokat felhasználó Metrics-et a médiatervezők díjmentes regisztráció után használhatják. A most indult platform felhasználói egy naponta frissülő, óriási, transzparens adatbázist használhatnak online kampányaik tervezéshez. A Metrics bemutatkozó sajtótájékoztatóján Vándor Attila, a Media Future vezérigazgatója elmondta: „Eddig nem volt arra mód, hogy az online kampányt tervezők a sales house-ok inventory-ját megnézzék, előszűrjék. A metrics.mediafuture.hu oldalon elérhető szolgáltatásunkkal ez most megvalósul. Regisztráció nélkül érhetők el topline adatok az Indamedia Sales portfólió kiadványaira, rovataira és viselkedésalapú célcsoportjaira, a regisztrált felhasználók pedig mélyebb információkat is találnak” – tette hozzá.

Földi Kata Head of Insight és Vándor Attila, a Media Future Zrt. vezérigazgatója

A Metrics egyelőre csak az Indamedia kiadványaira érhető el, de a tervek szerint más sales house-ok portfóliójára is kibővítik a szolgáltatást. Az online felületen tematika-, lokalitás- és rovatszintű AV-inventory adatok érhetők el az elmúlt 28 napra, akár viselkedésalapú célcsoportadatokkal és platformbontással is.

„A médiatervező percek alatt láthatja a teljes vagy épp a rovatszintű, lokalitás, platformok vagy tematika és célcsoport szerinti inventory-t, és gondolhatja végig, mekkora részét szeretné felhasználni márkái számára” – mondta Földi Kata, a cég Head of Insight-ja.

A Media Future Magyarországon elsőként indít csoportot a piaci insightok megosztására, megbeszélésére a Mediaspace.global szakmai közösségi oldalon, ahol negyedéves ingyenes workshopok is várják majd az érdeklődőket. A Media Future csoporthoz https://mediaspace.global/groups/mediafuture címen lehet csatlakozni.

Hirdetnék