Egyedi tartalom a Totalbike-on
A Totalbike huszonnégy órás robogóverseny mellékletén 24 napon keresztül születtek cikkek. A versenyt élő videó stream formájában is követhettük.
A közel egy hónap alatt 29 anyag született. A melléklet túlteljesítette a becsült számokat: 85.000 egyedi látogatót ért el (Forrás: Adverticum Adserver NG, desktop forgalom).
Natív megoldásokról, tematikus mellékletekről érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk.
Mi a natív hirdetés?
Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.