Dívány médiaajánlat
2015-06-03
A Dívány 2009. május 4-e óta a CEMP csoport női magazinja.
A lap a hirdetői piacon egyre népszerűbb fiatal-felnőtt női célcsoportot szólítja meg saját szerkesztőséggel előállított, naprakész, igényes tartalmával úgy, ahogy egyetlen más termék sem a mai magyar weben.
Olyan, a mindennapi életet meghatározó témákat jár körbe, mint az életmód, gyereknevelés, gasztrokultúra vagy könnyűzene és szórakozás. A Dívány.hu kifejezetten a gyengébbiknek hívott nemnek szól, azoknak, akik a parfüm mellett a fokhagyma illatával is tisztában vannak, és tudják, hogy az élet mindezeknél többről szól.
Elsődleges célcsoportja a prémium, 25-40 éves, Esomar AB státuszú női látogatók.
Karakteres, határozottan fogalmazó tematikus blogok:
- Alapkonyha: főzőblog, az alapokra és a költségekre helyezi a hangsúlyt/li>
- Stílfűrész: a kultblog
- Shopaholic: a fogyasztó, minden terméket megnéző, ellenőrző, kipróbáló nő blogja, sok termékteszttel
- Életmód blog: egészség, sport és fitnesz blog
- Poronty: a babablog a kipróbálásra helyezi a hangsúlyt
- Tejben-vajban: hiteles, trendmegmondó blog
- Ego: hétköznapi pszichológiai blog
- Raktár: lakás, környezet, design blog
- Kölyök: témája a 10-16 éves korosztály
Webcím: www.divany.hu