Digitális pharma workshop a CEMP SH-tól és H2Online-tól
Május végén sikeresen lezajlott a CEMP Sales House és a H2Online első digitális workshopja a pharma szektor képviselői számára. A fél napos, ingyenes workshop célja az volt, hogy a gyógyszeriparban dolgozó termékmenedzserek számára a napi munkában hasznosítható ismereteket adjon. Többek között arra kerestük a választ, hogy milyen tapasztalatok állnak rendelkezésre a gyógyszeripari kommunikáció digitális eszközeiről, mely csatornák biztosítanak hatékony marketing megoldásokat a célok függvényében, illetve hogy milyen hibákat kerüljünk el a digitális kampányok tervezésénél, ajánlatkérésnél, a marketing eszközökkel kapcsolatos döntéshozatal során, és hogyan értelmezzük az eredményeket.
A Komjáthy Krisztina (H2Online, ügyvezető igazgató) és Ziegler Gábor (CEMP Sales House, ügyvezető igazgató) által tartott bevezető után Ihász Ingrid (CEMP Sales House, elemzési és tréning vezető) az online kampányok tervezésével kapcsolatos alapvető tudnivalókat ismertette. Ezt követően Kiss Katalin (Szinapszis Piackutató és Tanácsadó Kft., vezető kutató) az egészségügyi információszerzés aktuális trendjeiről, Sztankó Péter (WEBBeteg.hu, főszerkesztő) a tartalom és a tartalmi környezet kommunikáció hatékonyságára gyakorolt hatásáról beszélt. Végül Balogh Judit (PharmaPromo Kft., ügyvezető igazgató) a mobil applikációk használatát mutatta be a gyógyszeripari marketingben.
A workshopon 64 ügyfél vett részt, többek között az Astra Zeneca, Bayer, Béres, Boehringer Ingelheim, Egis, Ferring, Johnson & Johnson, Lilly, MSD, Richter, Sandoz, Sanofi-Aventis, SCA cégek képviseletében. A visszajelzések alapján a résztvevők 87%-a elégedett volt a workshop szakmai tartalmával és 97%-uk ajánlaná a rendezvényt másoknak is, illetve szívesen részt venne még hasonlón.
Ha Ön is megtekintené a workshop prezentációs anyagait, kérjük, a sales[at]cemp.hu címen jelezze nekünk.