Csináljunk egy jó natívot! háziverseny
FRISSÍTÉS - 05.29.
Az elkészült natív anyagokat a zsűri megkapta. Gratulálunk a csapatoknak, és köszönjük a csapatok munkáját!
Itt a lehetőség, hogy megmutassátok: csapatként működve értitek és átélitek a legkülönfélébb hirdetői igényeket, és az azokra kidolgozott bombasztikusan újszerű és érdekes natív ötleteitek működőképességről a legkukacosabb hirdetőt is meg tudjátok győzni. Hogy ez ne legyen elég, adott büdzséből megjelenésre készre kell gyártsátok a hirdetőnek szimpatikus tartalmat, amivel a csapatotok végül mindent vihet.
Legalább is, ami a Content Contest2017 nyerteseként egy fullextrás győzelmi csapatvacsorába belefér.
Tudnivalók és menetrend
1. A március 30-án összeállított/sorsolt négy csapatban versenyeztek május 11-ig.
Team A: Vica, B. Judit, Sz. Judit, Heni, Norina
Team B: Jucus, Eszter, Cs. Timi, V. Gábor, J. Timi
Team C: Nóri, Doki, Péter, Peti
Team D: Kálmi, T. Timi, Marci, A. Judit, Bence
2. A feladat egy létező, potenciális hirdető fiktív natív kampányához, elképzelt büdzséből megvalósítható ötleteket kidolgozni és prezentálni, majd a hirdetőt alakító zsűri által kiválasztott megoldásokat megjelenésre készre dolgozni.
3. A nyolc felkínált márkából/hirdetőből már húztatok kettőt-kettőt, majd kiválasztottátok, melyiküknek szeretnétek dolgozni. (emlékeztetőül: fenyforras.hu, Diéta Life Market, Sanofi, Aquative, Tesla model 3, Pannonia Biztosító, Capa Központ, Metrodom Kft.). A közös munkátokat segítő mentorokat is kihúztátok csapatotok mellé. (emlékeztetőül: Perkó Rudi, Dávid Sándor, Terray István, nig)
Team A: Metrodom Kft. - nig
Team B: Sanofi - Rudi
Team C: Capa Központ - István
Team D: Tesla model 3 - Sanya
4. A kiválasztott hirdetőtől március 31-e péntek 17h-ig kérhettek kampány briefet a cc@cemp.hu mailcímen, amit április 4. kedd reggel 9-ig meg is kaptok. Ezután el is kezdhetitek az ötletelést.
5. Kérünk tőletek egy, a csapaton belüli feladatkiosztást és projektidőzítéseket összefoglaló rövid emailt április 7-e nap végéig, szintén a cc@cemp.hu címre.
6. Az ötletek kidolgozására két hét áll a rendelkezésetekre, amihez kérhetitek a mentorok segítségét. Az elmélyült csapatmunkához, ötleteléshez 2x2 órára igénybe vehetitek a szomszédos Fő téren lévő Esernyős kávézót, a kávét, üdítőt mi álljuk.
7. Április 18-19-én várjuk tőletek az ötleteitek prezentálását alkalmi hirdetőtök bizalommal teli, kompromisszumkész, és nagyvonalú döntéshozóinak, Ziegler Gábornak, Pusztay Andrásnak, és Starcz Ákosnak, legfeljebb 30 percben. Tapasztalt és határozott hirdetőként ők a prezi után rögtön kiválasztják és megrendelik a nekik tetsző koncepciót. A jó hangulatú, eredményes egyeztetés után a prezentációkat mindenképpen küldjétek el a a cc@ címre.
8. A megjelenésre kész natív anyagokat május 8. hétfő 17:00-ig várjuk a játék mailcímére.
9. A hirdetők képviseletében Gábor, András, és Ákos a május 11-i allstaffon immár zsűriként értékelik a kvázi megjelent natív megoldásokat, és győztest hirdetnek.
10. A győztes csapat a dicsőségnek örök emléket állító oklevélen és a vaskos tartalomkoncepcionálási és -előállítási tapasztalaton túl egy all inclusive közös vacsorát nyer.
Szállítandók
I. kör: 3-4 brief alapján kidolgozott natív ötlet, koncepció, legalább két kiadványra, 2-3 formátummal
II. kör: a hirdető által megrendelt, élesítésre kész natív anyagok
A formai elvárás csupán annyi, hogy a kész natív anyagokat a formátumnak megfelelően, egy átlagos hirdetőnek is feldolgozható fájlokban adjátok le. Nem számít, ha az infografika kézzel, painttel, vagy okostelefonos beautyappal rajzolt, a videót forgathatjátok camcorderrel, gopróval, telóval, fotózhattok eldobható vízalatti kamerával, a szövegek jöhetnek wordben, blogbejegyzésben.
Néhány játékszabály
- A kiválasztott hirdetők irl megkeresése tilos, egy kukkot sem tudnak a játékról
- A mentorokat zaklathatjátok, a megrendelőt/zsűrit nem annyira
- A mentorok mozgástere korlátozott, amiben segíthetnek, segítenek
- A kontent teamtől kérhettek segítséget, de a szerkesztőségeket ne dolgoztassátok, az túl könnyű lenne.
- A játék kifelé nem publikus (ide értve jelen poszt lájkolásának, megosztásának, vagy a Megvettük a Feminát! zárt csoportba posztolásának tilalmát)
- A részvétel a csapatmunkában opcionális
- A prezentáción legalább két csapattagnak részt kell vennie
- A cc@ cím túloldalán a megrendelő magyar hangja ül, ennek megfelelően kommunikáljatok
- Kötelező határidők: brief bekérése március 31-e péntek 17:00-ig, prezentációk megtartása április 18-19., anyagleadás május 8. hétfő 17:00-ig.
Sok sikert és hajrá!
UPDATE: 04.05.
feladó: ContentContestMetrodom <cc@cemp.hu>
Tisztelt Natív csapat!
Kéréseteknek megfelelően összefoglaljuk elképzeléseinket.
A Metrodom fő tevékenysége a lakóingatlan-fejlesztés, első társasházunkat 2013-ban adtuk át. Az elmúlt években a Metrodom a hazai lakóház építési piac egyik vezető szereplőjévé vált, a kisebb társasházaktól, a sok száz, vagy ezer lakást is meghaladó lakóparkokig számos beruházással rendelkezik.
Legújabb beruházásunk, a Metrodom Panoráma A ütemének előértékesítése: 2017. április 5-én kezdődik.
Az előértékesítésre honlapunkon lehet jelentkezni, célunk, hogy
120-150 lakásunkat a kampány végéig, május 15-ig előértékesítsük.
Hasonló, átadás előtti beruházásunkon szívesen látnánk az Index újságíróját, aki majd a cikket írja az egyedülálló Panoráma társasházról.
A kampány célja leadgyűjtés, célunk a megjelenéssel 120-150 pontenciális lakásvásárló. Ennek megfelelően örülnénk egy lead alapú megjelenési konstrukciónak. A költségvetésünk kb. 10.000-15.000 Ft/lead árat enged meg.
Célcsoportunk: nagyobb lakásba költöző családok, első lakást vásárlók, befektetők.
Várjuk ajánlatukat! Üdv, Metrodom
feladó: ContentContestCAPA <cc@cemp.hu>
Tisztelt Natív csapat!
Kéréseteknek megfelelően összefoglaljuk elképzeléseinket.
Idén is meghirdetjük ROBERT CAPA MAGYAR FOTOGRÁFIAI NAGYDÍJ-at, melyre a professzionális fotósok pályaművei mellett, külön szekcióban amatőrök munkáit is várjuk.
A pályázat témája a "A jövő a velünk élő múlt tükrében".
Pályázatainkra szánt költségvetésünk sajnos elég szűkös, korábban szponzorok segítségével valósítottunk meg jó néhányat. Idén sajnos nem sikerült megállapodnunk korábbi támogatónkkal, egy ismert nemzetközi kontaktlencse-gyártóval, így az elkölthető büdzsénk legfeljebb 800.000 forint.
Attól viszont nem zárkózunk el, sőt örömmel vennénk, ha partnereitek közül be tudnátok vonni egy olyan céget, amelynek szponzorációs stratégiájába illeszkedik a projektünk.
A bevont partnernek örömmel biztosítunk megjelenési lehetőséget a páyázat anyagából összeállított kiállításon, mely egész évben látogatható.
A pályázatra április 5. és május 31. között lehet jelentkezni, szeretnénk ha mind több amatőr fotográfushoz eljutna ennek híre.
Várjuk javaslataitokat! Köszönettel,
CAPA Központ
feladó: ContentContestSanofi <cc@cemp.hu>
Kedves Natív csapat!
Kéréseteknek megfelelően összefoglaljuk elképzeléseinket.
Ügyfelünk, a Sanofi következő kampányának témája a cukorbetegség, diabétesz elleni küzdelem és megelőzés. Erre várnánk tőletek natív témajavaslatokat.
- ötletek, amelyek segítenek a diabétesszel élőknek, hogy elérjék és megtartsák a megfelelő vércukorszintet
- segítik a betegeket abban, hogy könnyen pontos és hiteles információkhoz jussanak.
- Segítik a betegeket abban, hogy felismerjék a szerepüket és aktív, tudatos részvételük fontosságát a saját terápiájukban.
Nagyon tetszett nekik a kutyafuttatós natív megoldásotok, valami olyasmiben gondolkodnak, illetve valami jó videós anyagban, amit később is használhatnának.
3M van a projektre.
Várjuk a javaslataitokat, köszi, üdv Vivi
feladó: ContentContestTesla3 <cc@cemp.hu>
Tisztelt Natív csapat!
Kéréseteknek megfelelően összefoglaljuk elképzeléseinket.
Ügynökségünk nyerte a Tesla megbízását, amiről elég keveset mondhatunk el, azt is úgy, ha titoktartási nyilatkozatban vállaltok kötelezettséget a szenzitív információk házon belül tartására.
- Hamarosan aláírás kerül egy megállapodásra Magyarország Kormánya és a Tesla között egy magyarországi üzem felépítéséről, ahol megkezdődik a Model 3 gyártása az európai piacokra.
- az aláírás pillanatában a gyár intenzív employment branding kampányba kezd, melynek célja képzett magyarországi mérnökök és gyári munkások megtalálása
- célcsoport: műszaki egyetemen kiemelkedő eredménnyel tanulók, más hazai gyárakban kulcspozíciót betöltő mérnökök (hunting), gyári munkások
- cél még, hogy a Tesla vízióját minél többen megismerjék
Budget: 20M, aminek a 60%-át klasszikus display kampányra fordítanánk.
Fontos, hogy nem tudjuk a kampány indulásának pontos időpontját, a kormány bejelentésének másnapján lőnénk ki, ami valamikor májusban lesz. Addigra kész kell lennie mindennek!
Kezeljétek bizalmasan az információt!!!
Várjuk javaslataitokat, üdv,
IdeaNOVO csapat