CMA 2015: Arany díjas a Ritmikus Quimbyfon

2015-06-15

A Content Marketing Award versenyre az elmúlt egy év legjobb kontentmarketing-megoldásaival jelentkezhettek ügynökségek, médiumok vagy a megbízói/hirdetői oldal képviselői (forrás: kreativ.hu).

A verseny workshoppal egybekötött díjátadóját június 10-én tartották, ahol a CEMP Sales House megvalósult natív ötlete, IT, telekommunikáció kategóriában arany díjas lett.

cma_2015_cemp.jpg(forrás: kreativ.hu)

A Ritmikus Quimbyfon projetkről:

ritmikus_quimbyfon_2014-12.jpgHirdető: Magyar Telekom Nyrt.
Kampány: Téli kampány
Médiaügynökség: MEC Interaction Hungary Kft.

Natív megoldásokról érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk.

Mi a natív hirdetés?

Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.

Hirdetnék