CMA 2015: Arany díjas a Ritmikus Quimbyfon
A Content Marketing Award versenyre az elmúlt egy év legjobb kontentmarketing-megoldásaival jelentkezhettek ügynökségek, médiumok vagy a megbízói/hirdetői oldal képviselői (forrás: kreativ.hu).
A verseny workshoppal egybekötött díjátadóját június 10-én tartották, ahol a CEMP Sales House megvalósult natív ötlete, IT, telekommunikáció kategóriában arany díjas lett.
(forrás: kreativ.hu)
A Ritmikus Quimbyfon projetkről:
- Más néven a Nagy Karácsonyi Quimbyzátor, saját karácsonyi Quimby-szöveggenerátor.
- Kiindulás: három Zeneakadémista lány segített a Quimbynek a karácsonyi Quimby-szerzeményben, mobil széles sávon (4G).
- Összekötöttük a zenekart és az Index karácsonyt, és elindítottuk a karácsonyi Quimby-dalszöveggenerátort, amellyel saját Quimby-szöveget lehetett gyártani, Karácsonyra.
- Ehhez kapcsoltunk egy pályázatot/nyereményjátékot (Karácsonyi Ritmikus Quimbyfon néven) is: zenélni tudó olvasóink feldolgozhattak egy-egy generátor gyártotta szöveget mindenféle karácsonyi hangmintával.
Hirdető: Magyar Telekom Nyrt.
Kampány: Téli kampány
Médiaügynökség: MEC Interaction Hungary Kft.
Natív megoldásokról érdeklődjön sales kapcsolattartójától, vagy írjon nekünk.
Mi a natív hirdetés?
Szerkesztőségi tartalomhoz természetesen (azaz natív módon) illeszkedő hirdetési megoldás. Sok formája lehet a brandelt videótól a támogatott tematikus mellékleten keresztül egészen egy cikksorozatig, amely segíti a hirdető kommunikációs céljait, de önálló tartalomként is megállja a helyét. A natív kampány előnyei: kreatív lehetőségek, nagyobb fogyasztói bevonódás, jobban rögzülő üzenetek, prémium hirdetési környezet. A natív megoldások kizárólag szerkesztőségi jóváhagyással jelenhetnek meg.