Berobbant a gasztromagazinok piacára a Só&Bors
A CEMP-csoport legfiatalabb tagja, a Só&Bors épphogy csak elstartolt, máris komoly olvasótáborral rendelkezik a május 10-i indulás óta.
Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy tegnap rekord látogatószámot ért el: 32 521 olvasó kereste fel az oldal tartalmait, melynek nagy része (21 ezer RU) mobilról érkezett. 1
Már az első hónapban is várakozáson felüli elérést hozott a magazin: májusban a napi átlag látogatószám elérte a 14 ezer RU-t. 2
A magazin különlegessége, hogy számos olyan recept jelenik meg, melyet a gasztro témákban jártas újságíróink maguk is elkészítenek, majd részletes fázisfotókkal illusztrálnak. A Só&Bors nem csupán népszerű recepteket kínál, hanem táplálkozással és egészséggel kapcsolatos érdekességeket, igényes, szórakoztató és informatív tartalmakat is.
"A Só&Bors legnagyobb erénye a hitelesség. Mi is főzünk, nekünk is kevés az időnk, és számunkra is fontos, hogy, ami az asztalra kerül, az jó legyen - éppen úgy, ahogy az olvasóinknak. Kíváncsiak vagyunk, mindent szívesen kipróbálunk, és a kudarcokról, butaságokról éppúgy beszámolunk, mint a sikerekről.
A visszajelzések szerint az olvasók szeretik ezt az őszinteséget, és nemcsak a receptek érdeklik őket, szívesen olvasnak érdekes, könnyed, tudományos cikkeket, magazinos tartalmakat, és kedvelik a kvízeket, az általunk készített videókat is" - mondta el Koncz Andrea, a Só&Bors főszerkesztője.
Nem hiányoznak az oldalról az interjúk és az izgalmas gasztro körképek sem: ott vagyunk a legmenőbb rendezvényeken, megnézzük, melyek a legjobb nyári teraszok, vagy legújabb sorozatunkban például körbejárjuk az országot, és felfedezzük, hogy az egyes vidéki városokban hol tudunk igazán finomakat enni.
Kipróbáljuk a legizgalmasabb gasztro lájfhekk trükköket a kulturált cseresznyemagozástól kezdve a sírásmentes hagymafelvágáson át a leggyorsabb tojáspucoló technikáig, mely videók igen népszerűek az olvasók körében, hiszen átlagosan 30 ezer feletti nézettséget érnek el. A tudatos vásárlók számára útmutatót nyújtunk különböző spórolási technikákban, továbbá egészséggel kapcsolatos tippekkel és piaci praktikákkal is meglepjük őket.
A Só&Borson már multiscreen hirdetési csomagokat is kínálunk, hirdetési megoldásainkért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!
Források:
1 (DKT-Gemius, Prism Audience Rating 2018-06-27 napi RU teljes közönség, multiplatform, 15+)
2 (DKT-Gemius, Prism Audience Rating 2018-05 napi átlag RU teljes közönség, multiplatform, 15+)