Bata Viktória a Femina Média B2B&B2C marketing menedzsere

2018-04-24

Májustól Bata Viktória tölti be a CEMP cégcsoporthoz tartozó Femina Média B2B&B2C marketing menedzseri pozícióját. A szakember négy éve dolgozik a kiadó sales-marketing munkatársaként, mely idő alatt feladata volt többek között a natív projektek teljes körű koordinálása, és a portfólió B2B kommunikációjáért is felelt. A továbbiakban a teljes marketingtevékenység hozzá tartozik majd.

bata_viktoria_femina_media.jpg

A 11 éve működő kiadó új pozíciót nyitott, összevonta a B2B és B2C marketingterületeket. Rácz Brigitta, a kiadó portfólió igazgatója fontos stratégiai lépésnek tartja a pozíció kialakítását.

Ma már egyre inkább összefonódik a két szakterületet, mi pedig igyekszünk minél hatékonyabban kihasználni a lehetőségeinket. Így olyan közös, kreatív megoldásokban gondolkozunk, melyek tovább erősítik a bevétel, a márka és látogatószám szempontjából is a piaci pozíciónkat. Az új munkakör kialakításánál fontos szempont volt, hogy olyan szakemberrel dolgozzunk együtt, aki érti az üzleti folyamatokat, és a B2C terület sem ismeretlen számára, így adta magát a helyzet, hogy nem külsős embert keresünk, hanem házon belül nevezünk ki munkatársat a pozícióra - mondta el Rácz Brigitta.

Bata Viktória az elmúlt négy évben a Femina Media sales-marketing munkatársaként elsősorban a kiadónál megvalósuló natív projektekért, a bevételek támogatásáért és a B2B kommunikációért felelt. Az évek során számos natív projekt koordinálását vitte végig a koncepciók kidolgozásától a megvalósításig: a tartalmi megjelenésekhez kapcsolódó rendezvényekkel, forgatásokkal, megjelenésekkel, közösségimédia-aktivitásokkal kiegészítve.

A szakember a továbbiakban a kiadó teljes marketingtevékenységéért felel majd, melybe a Femina.hu, Retikül.hu, Nőifriss.hu kiadványok, a kiadóhoz tartozó FeminaShop webáruház és a Femina Klub rendezvénysorozat tartozik.

Eddig a legfontosabb feladatom az volt, hogy minden támogatást megadjak a bevételek növekedéséhez, a kreatív koncepcióktól kezdve akár egy natív projekt kivitelezésén át a márkáink B2B építéséig. Azonban most új terület lesz számomra a B2C marketing és az e-kereskedelmi oldalunk, a FeminaShop promóciója. Az évek alatt többször is betekinthettem egy-egy terület munkájába, így a folyamatok nem ismeretlenek a számomra, a kihívást az jelenti majd, hogy a látogatószám fókuszú gondolkodásmód mellett egy konverzióközpontú szemléletmódot is ki kell alakítanom. Emellett a Femina Klub rendezvényekért is én felelek a jövőben, ami szintén egy teljesen más látásmódot kíván - mondta el Bata Viktória, a Femina Média B2B&B2C marketing menedzsere.

Hirdetnék