Az Indamedia nem fogad be politikai hirdetéseket a tavaszi kampányidőszakban
A hazai médiaszereplők stratégiája ebben a kérdésben is meglehetősen eltérő, cégcsoportunk ezúttal is a korábbi gyakorlatánál maradt.
Sulyok Tamás köztársasági elnök június 9-re tűzte ki az 2024. évi EP-választás és az önkormányzati választás időpontját. A törvény értelmében a kampányidőszakban csak azok a sajtótermékek közölhetnek politikai hirdetéseket, amelyek március 20-ig megküldték árjegyzéküket az Állami Számvevőszék felé.
Az ÁSZ honlapján megjelent a hivatalos lista arról, hogy a hazai nyomtatott és elektronikus sajtótermékek közül melyek fogadnak be az önkormányzati és európai parlamenti választási kampányban politikai hirdetéseket, és melyek nem. Meglehetősen vegyes a kép, több nagy szereplő inkább a távolmaradás mellett döntött.
Az Indexet és az Economx gazdasági portált is kiadó Indamedia csoport korábbi gyakorlatának megfelelően egyik kiadványán sem fogad be politikai hirdetéseket a jelenlegi kampányidőszakban.