Az Audi Q4 reklámfilmjével futott az első IndaSpot-kampány
Sikerrel vizsgázott legújabb hirdetési megoldásunk, amelyet kifejezetten videószpot-alapú kampányokhoz terveztünk. Az Audi Q4 e-tront népszerűsítő reklámfilmhez egy hét alatt több mint 500 000 kontaktust szállítottunk a 18-59-es célcsoportból az IndaSpot segítségével.
Június elején élesítettük az IndaSpotot, amely egy online reklámblokként működő hirdetési megoldás. Az IndaSpot-hirdetések napi két, előre meghatározott idősávon belül a portfóliónk összes kiadványán egyszerre jelennek meg egy teljes képernyőt kitöltő layer formájában. Ezzel az egyedi megoldással 100 százalékos láthatóságot tudunk biztosítani az éppen futó videós hirdetéseknek.
Izgatottan vártuk, hogy legújabb fejlesztésünk élesben is debütálhasson, és ezzel működés közben is megmutathassa magát az online hirdetések új generációja. Az IndaSpot piacra kerülése után nem sokkal megérkezett az első megrendelés: a Porsche Hungaria Kft. az IndaSpotot is beépítette az Audi Q4 e-tron júniusban induló, bevezető kampányába, melyet az Initiative Media Hungary tervezett.
„Az Audi Q4 e-tron modell érkezéséhez egy új megoldást, extra felületet szerettünk volna látni a kampányban, mellyel az ismertség növelése mellett éltünk a fejlődés lehetőségével, így kipróbáltuk az IndaSpot megjelenést” – emelte ki a Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft. marketingvezetője.
Az Initiative senior communications managere hozzátette, hogy a kampánycéloknak megfelelően egy figyelemfelhívó, egyedi megoldást szerettek volna, mely a mai digitális trendeknek is megfelel. „A videós formátum adott volt, és a piacon első hirdetőként próbálhattuk ki az IndaSpot megjelenést” – mondta Vízkeleti Orsolya.
Az Audi Q4 IndaSpot-kampányához egy 6 másodperces reklámfilm készült, mely egy hétig futott portfóliónk összes kiadványán. A hét nap leforgása alatt kiszolgált mennyiség 78 százaléka az elérni kívánt célcsoportba tartozó látogatóhoz juttatta el az Audi Q4 kereskedelmi üzenetét. Hasonlóan ütős eredményekről beszélhetünk az átkattintási arányt (CTR) nézve is, amely kiemelkedő, 2,76 százalékot ért el.
Nézd meg az IndaSpotot működés közben!
„Nagyon elégedettek vagyunk az első kampány teljesítményével, minden várakozásunkat felülmúlta. Öröm számunkra, hogy egy olyan prémium márka próbálta ki a megoldásunkat, mint az Audi. Bízunk benne, hogy az IndaSpotot minél több szegmensben, minél több hirdetőnk használja majd kiegészítésként a televíziós kampányához” – összegezte Kovács Péter András, az Indamedia Sales értékesítési igazgatója.
Az IndaSpot a ReachMax család harmadik tagjaként lépett piacra az IndaMax és IndaWeek termékek testvéreként. Az online reklámblokként leírható hirdetési megoldás naptári hétre rendelhető, legfeljebb 30 másodperces szpotokkal futtatható, melyek akár kampány közben is rugalmasan cserélhetők, ráadásul felár nélkül. További előnye, hogy a megrendelőknek csak a kért célcsoportban leszállított kontaktusszám (AC, Ad Contact) után kell fizetnie.
Hirdető: Porsche Hungaria Kft.
Kampány: Audi Q4 e-tron
Médiaügynökség: Initiative Media Hungary
Kampányidőszak: 2021. június 14-20.
Köszönjük Partnereink bizalmát és gratulálunk az elért eredményhez!