Az 5 legfontosabb dolog az Inda Weekről
Már megírtunk minden fontos információt legújabb hirdetési megoldásunkkal kapcsolatban, de most röviden, tömören össze is foglaljuk, hogy mi az Inda Week lényege. Itt van az 5 legfontosabb dolog, amit tudni érdemes.
- A kampány egy hétig, egész pontosan hétfőtől vasárnapig fut
- Ez alatt az idő alatt az Inda Weekkel futó kampánnyal garantáltan el lehet érni a magyarországi internetezők 60-65%-át
- A számok azt bizonyítják, hogy az Inda Week ennél többet is tud: egy kampányt már túl is teljesítettünk, mivel március 23-29. közötti időszakban a magyarországi internetezők 71%-át elértük
- Ha a kereskedelmi célcsoportot és a valós felhasználók számát nézzük, akkor azt látjuk, hogy az élesben futott kampánnyal 3 313 561 RU-t értünk el, ami a célcsoport 72,4%-a
- A kampány 3-as frequency-vel futott, ezért nem csak széles, de hatékony elérést biztosított a hirdetőnek
A fenti adatok önmagukért beszélnek: az Inda Week egy olyan hirdetési megoldás, ami példátlanul nagy elérést biztosít, valamint ár/érték arányban is kivételes megoldás a teljes display (online és TV) hirdetési piacon.
További nagy előny még, hogy online felületek értékesítőjeként azonnal tudunk reagálni a változásokra, ha kell, cseréljük a kreatívokat a futó kampányokon, hogy még sikeresebb legyen az elérés.
Akit meggyőzött és próbára tenné saját márkájával az Inda Weeket, az április 6-tól 12-ig még be tudja foglalni.
Az Indamedia Sales még egyszer gratulál az elsőzőnek:
Formátum: Inda Week
Hirdető: MediaMarkt
Médiaügynökség: MediaSales