Atomjaira bontottuk az Index címlapját
Június 16-án a Ford új hirdetési megoldással apró pöttyökre bontotta az Index címlapi half page zónát.
Hirdető: Ford Közép és Kelet-Európai Értékesítő Kft.
Kampány: Ford - Particle (MIN0631)
Médiaügynökség: Mindshare Médiaügynökség Kft.
Az új formátum az atomic névre hallgat, mely egyedi effekttel megjelenő hirdetési megoldás. A megjelenéshez két statikus képet kérünk leadni. A képek egymás felett helyezkednek el, és közülük az egyiken egyedi effektet alkalmazunk. A képet "atomizáljuk", apró pöttyökre bontjuk, majd egy figyelemfelkeltő szétesés/összerendeződés után az olvasó tudja a kurzorral atomizálni, mozgatni az erre kijelölt elemeket.
Miért ajánljuk:
prémium: nagy hirdetési méret, kiemelt hirdetési zónában
egyedi effekt: standard hirdetési zónában megjelenő banner, egyedi effekttel (apró pöttyökre bontjuk a képet)
alacsony gyártási költség: a megjelenéshez két statikus, transzparens képet kérünk leadni, melyből az egyiken (effektre szánt kép) a CEMP SH effektet alkalmaz („atomizál”)
Listaárakét és részletekért keresse kapcsolattartóját, vagy írjon nekünk!