All time rekord és új hirdetési formátum a Feminán
Ahogy visszatért az élet a megszokott kerékvágásba, úgy jött a Feminán is egy újabb rekord vasárnap: 981 397 egyedi olvasó böngészte a cikkeket egy nap alatt.* Ezzel a női siteok között a legolvasottabb, az Index után pedig a második legnépszerűbb oldal volt a Femina.
A 2020-as évet nagy lendülettel indította női oldalunk, és habár az élet megállt a járvány ideje alatt, a site látogatottsága stabil maradt. Tudatosan kerülték a koronavírushoz kapcsolódó híreket, és csak a legfontosabb eseményekről számoltak be, melyet az eredmények is bizonyítanak: az olvasók is értékelték, hogy az otthon töltött időt inkább próbálták számukra kellemesebbé, nem pedig még szorongóbbá tenni.
Január és május között a Femina havi össz belföldi látogatószáma márciust kivéve a legolvasottabb női online magazinná tette, idén már az nlc-vel holtversenyben.
Nem csak a mennyiség, a minőség is fontos mutató egy site elérésben, melyben szintén erős Femina oldalunk: az AB státuszú olvasókat nagyobb számban érjük el a piac másik nagy szereplőjéhez képest.
Azon ügyfeleinknek, akik szeretnék ezeket az erősségeket kihasználni, elindítottuk legújabb termékünket, a Femina longformot, melyet a Tesco már ki is használt, és éppen aktuális BBQ kampányához ezt a megjelenést választotta.
Érdemes hosszabb kampányidőszaknál is a Feminában gondolkodni, több megoldást is tudunk erre, neked csak döntened kell!
A támogatást köszönjük a Tesconak és ügynökségének a MediaComnak.
*Forrás: DKT-Gemius Rating - napi összes RU, total, multiplatform - 2020.06.14.