Ahogy a hirdetők, úgy az Indamedia Sales is egy erős Indexben érdekelt
Ziegler Gábor az Indamedia csoport vezérigazgatója csütörtökön a kreativ.hu-n megjelent interjúban többek között az Indamedia kiadványairól és az Index helyzetéről is beszélt.
Az idei évre egyébként is komoly előrelépést terveztünk több kiadványnál is, például a Feminánál vagy Totalcarnál, azonban az elmúlt hetekben felpörgettük az ezzel kapcsolatos munkát, végül a tervezettnél lényegesen többet fogunk fektetni idén az összes kiadványunkba. Ebből a szempontból az Indamedia-kiadványok a jelenlegi helyzet haszonélvezői lesznek. Ugyanakkor ezek a törekvések nem befolyásolják azt, hogy az Index a legfontosabb kiadvány, amit az Indamedia képvisel.
- válaszolta Ziegler Gábor arra a kérdésre, hogy nagyobb hangsúlyt fognak-e helyezni a közeljövőben az Indamedia-portfólió más lapjaira.
Az Index olvasottsága az elmúlt pár napban visszaesett, de a vezérigazgató szerint a hirdetők felé a teljesítések rendben mennek, ám úgy látja, hogy a helyzet orvoslása inkább az Indexen áll.
Ahogy a hirdetők, úgy mi is egy erős Indexben vagyunk érdekeltek. Ennek biztosításához, ha az Index vezetői ezt kérik, akkor természetesen az erőforrásainkat rendelkezésükre bocsátjuk, ahogy ezt folyamatosan jelezzük feléjük.
– mondta. A látogatottság visszaesése szerinte szezonális okok miatt is normális, sőt, a „jelenlegi helyzetben ez sokkal jobb teljesítmény a reálisan elvárhatónál." Ziegler Gábor szerint az lap még visszatér a top szereplők szintjére:
... van idő az Indexnél rendezni a sorokat, stabilizálni a látogatottságot. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy olyan domináns piacvezető lesz az Index olvasottsági szempontból ősszel is, mint a tavaszi Covid-időszakban, de erős látogatottság mellett a sorok rendezése közben is a hírpiac megkerülhetetlen szereplője lesz.
A teljes interjút itt olvashatja el.