Abszolút sikeresen teljesített az első Inda Max kampány
Amikor bevezettük az Inda Maxot, akkor nagy elérést ígértünk rövid idő alatt. Az új hirdetési lehetőségünket elsőként kipróbáló LG-nek és ügynökségének, a Havas Groupnak köszönhetően a gyakorlatban kiderült: amire garanciát vállaltunk, hogy a kiadványainkon jelen lévő célcsoport, jelen esetben a 18-59-es korosztály 95%-át elérjük, azt valójában 99,4%-on teljesítettük.¹
A szemmel láhatóan kimagasló, gyors és nagy elérésen túl az fogott meg minket az Inda Maxban, hogy ez egy merész és újító kezdeményezés a piacon. Mivel magunkat is egy innovatív cégnek tartom, ezért ezzel a szellemiséggel abszolút tudtunk azonosulni, így nem is volt kérdés, hogy elsőként akarjuk kipróbálni
- mondta Szili Krisztián az LG Electronics marketing menedzsere.
A 18-59-es célcsoport mellett ki tudjuk szolgálni azokat a hirdetéseket is Inda Maxszal, amik
- a 15-29 korosztályra,
- a főbevásárlókra,
- a 18-59 korcsoportba tartozó férfiakra,
- a 18-59 év közti ESOMAR ABC státuszúakra
- és a 25-39 év közti férfiakra céloz.
Az abszolút elérés mellett, ár/érték arányban is igen erős az Inda Max, kivételes megoldás a teljes display (online és TV) hirdetési piacon.
¹ 11.20-án az LG Inda Max-kampánya 1 337 401 egyéni felhasználót ért el az Indamedia Csoport kiadványain keresztül. (Forrás: DKT gemius 15+ internetezők totál, multiscreen, 2019.11.20.)