A We Love Budapest megmutatja, hogyan nézz más szemmel a fővárosra
SAJTÓKÖZLEMÉNY
Sikeresen integrálta az Indamedia-csoport a We Love Budapest és a We Love Balaton prémium turisztikai magazinokat portfóliójába.
Közel kétmillióan élünk Budapesten, és ennél jóval többen vagyunk, akik megfordulunk ebben a páratlan szépségű városban akár munka, akár szórakozás vagy éppen egy kellemes kirándulás okán.
De vajon ismerjük a város eldugott zugaiban, kapualjaiban rejtőző csodákat? Naprakészek vagyunk a kiállítások, a koncertek terén, vagy gyakran csak utólag hallunk ezekről? A We Love Budapest társunk abban, hogy ne csak lássuk, de ismerjük is a fővárost. A magazin 12 év óta nem kevesebbre vállalkozik, mint Budapest egyediségének a bemutatására. Emellett programokat, kulturális eseményeket, gasztrohelyeket ismertet meg az olvasókkal, amelyek a helyiek és az idelátogatók számára egyaránt igazi feltöltődést kínálnak.
A tízéves születésnapját ünneplő We Love Balaton, a tó környéki látványosságok, tájbéli ritkaságok, méltánytalanul elfeledett nevezetességek és programlehetőségek ismertetését tűzte ki célul. Az olvasó meggyőződhet arról, hogy a Balaton és a környéke valamennyi évszakban inspiráló környezet az odalátogatók számára.
A két kiadvány a színvonalas tartalom mellett vizuális élményt is kínál az olvasóknak az egyedi látásmóddal készült fotókon keresztül.
Az Indamedia-csoport idén szeptemberben bővítette a portfólióját a prémium We Love-magazinokkal. Amellett, hogy a lapok kiemelt írásai elérhetőek az Index címoldaláról, a cégcsoport valamennyi kiadványa integrálta tartalomelosztó rendszerébe is. Az Indamedia-portfólióban a budapesti és a Pest megyei olvasók aránya jelenleg a We Love Budapestnél a legmagasabb.
„A We Love magazinok esetében a minőségi tartalom megőrzése mellett a látogatók számának növelése a kiemelt feladatunk. Új típusú tartalmi megoldások bevezetésével készülünk, így rövidebb hírekkel, kvízekkel is megjelenünk. Márciusban pedig elindítjuk a tematikához illeszkedő podcastsorozatunkat is. A hirdetési stratégiánkat szintén fejlesztjük, ennek első lépése, hogy a DisplayNOW keretein belül működő DN Sales House fogja értékesíteni a felületeinket” – nyilatkozta Tamasi Szilvia, a kiadó ügyvezető igazgatója.