A női ligából a nagypályára!
A hazai website-ok látogatottsági versenyének dobogóján két helyet is az Indamedia Sales portfólió egy-egy kiadványa szerzett meg vasárnap.
A hivatalos online közönségmérés (DKT/Gemius) brand adatai* alapján 2020.10.18-án a legolvasottabb oldalak listájában az első és a harmadik helyen is az Indamedia Sales által képviselt termékek szerepeltek. Ezen a napon a Femina volt a legolvasottabb lap a hazai internetezők körében.
A Femina, a női magazinok közül elsőként ezen a hétvégén foglalhatta el ezt a helyet*, megelőzve a legnagyobb hírsite-okat is.
1. Femina 833.000 felhasználó (RU)
2. 24.hu 806.956 felhasználó (RU)
3. Index 806.752 felhasználó (RU)
Az Indamedia Sales partnerei 2020.10.16-án is kiemelkedően teljesítettek, ekkor az Index Szombathy Pál vezetése alatt első alkalommal nyerte az olvasottsági toplistát (805.256 felhasználó*). A Femina aznap a negyedik helyen végzett 698.224 felhasználóval.
Folyamatosan növekvő látogatószámával a Femina kiemelten jó elérést biztosít a női, főbevásárló célcsoportban. Közkedvelt formátumaival, például a Femina longformmal vagy a mobilon elérhető rich media termékekkel a közelgő adventi időszakban az egyik leghatékonyabb felület lehet a piacon.
Az Indamedia Sales csapata gratulál a kiadványoknak!
*DKT-Gemius belföldi valós felhasználó (a DKT 2020. október 1-től bevezetett, új közönségmérése alapján elérhető all device brand adatok).