A kulisszák mögött: így futott a Philips kampánya a kézi-vb alatt
A látogatottsági adatok után most egy konkrét kampány statisztikájáról rántjuk le a leplet és engedünk betekintést! Idén a Philips Magyarország Kft. vásárolta meg a férfi kézilabda-vb mellékletét, amit -természetesen a beleegyezésükkel- szeretnénk bemutatni nektek.
Az Index.hu oldalán a kézi-vb hetei alatt 59 szerkesztőségi cikk született, amiből 8 élő közvetítés volt.
A legolvasottabb Index cikket itt olvashatjátok a vb-ről közel százezres oldalletöltéssel.
Az igen erős elérések a hirdetési melléklet számaiban is megnyilvánultak: partnerünknek kb. 200 000 UV-t és 800 000 AV-t saccoltunk a kampányára, ám mindkét mutatót sikerült a becslésekhez képest jócskán felülmúlni. Az AV szám esetében például 97 százalékos (!) felülteljesítésről beszélünk.
Köszönjük a Philips Magyarország Kft. és a Carat Hungary 21. Média Kft. együttműködését.