A Friesland kapta januárban a DFA-t
2023-ban is díjazzuk a hónap kampányát! Legyen szó márkaismertség-növelésről vagy elérés-maximalizálásról, a display-ben rejlő lehetőségek kimeríthetetlenek. A Display First Awardot (DFA) éppen azzal a céllal alapítottuk tavaly, hogy megmutassuk: a display eszközökkel milyen látványos, hatékony és kreatív megoldásokat alkalmazó hirdetések futtathatók. Januárban a FrieslandCampina Hungária Zrt. kampányának ítéltük oda az elismerést.
Az elérés maximalizálása volt a Friesland januári kampányának kiemelt célja. Ehhez nyújt tökéletes eszközt az Indamedia Sales ReachMax családja az online display piacon. A Milli Kókuszos Latte népszerűsítéséhez az IndaWeekre esett a választás. Nem véletlenül, hiszen innovatív hirdetési megoldásunk egyedülálló elérési potenciállal rendelkezik, és 1 hét alatt képes elérni a választott célcsoport akár 65 százalékát az Indamedia portfólióján.
Reach-építő termékeink népszerűsége piacra lépésük óta töretlen, hatékonyságukat az elmúlt években folyamatosan bizonyították. Büszkék vagyunk rá, hogy partnereink szívesen választják újra és újra hirdetési megoldásainkat kampányukhoz. Remek példa erre a januári DFA-győztes, hiszen termékük tavalyi bevezetéséhez is az IndaWeeket választották. Akkor olyan sikeresen teljesített a kampány, hogy a Friesland januárban ismét az IndaWeekkel erősített.
Hirdető: FrieslandCampina Hungária Zrt.
Kampány: Milli Kókuszos Latte
Médiaügynökség: METs Hungary
Kampányidőszak: 2023. január
Mitől egyedülálló az IndaWeek?
Az IndaWeek egy hét alatt kihozza a legtöbbet kampányából! Olyan kivételes megoldás a display piacon, amely hét nap alatt képes elérni a hazai internetezők akár 65 százalékát a választott célcsoportban. Az IndaWeek hét kereskedelmileg fontos célcsoportra rendelhető, köztük a Z-generációt lefedő, 15-29 év közötti korosztályra is, melynek elérése nagy kihívást jelenthet a hirdetők számára. Emellett remek kiegészítője lehet televíziós kampányoknak, hiszen eléri azokat a felhasználókat is, akik inkább az online teret részesítik előnyben. Az IndaWeek kampányok 7 napig futnak az Indamedia portfóliójába tartozó kiadványok felületein.
Gratulálunk a díjhoz, köszönjük partnereinknek a szoros együttműködést és a bizalmat!
Borítókép: Fekete Brigitta Brand manager, FrieslandCampina Hungária Zrt.