A Femina hirdetési megoldása ismét bizonyított
A Femina nagyon sikeres évet tudhat magáénak. Az all time rekord, óta még magasabbra tették a lécet. Az elérés maximalzálása, a minőség tartalmak színesítése mellett a kadványnál azon is dolgoztak, hogy az ügyféligényekre odafigyelve új hirdetési lehetőségekkel bővítsék kínálatukat. Ennek eredményeként indult el még nyáron a Femina longform.
A látványos és személyre szabható hirdetési felület és a cikkeken keresztül generálható nagy elérés a kis és nagy ügyfelek számára is kiemelt lehetőséget biztosít. A komplex formátum több kampánycélt is lefed: egyszerre látványos és egyedi, ezért teljesen illeszkedik az ügyfél arculatához, mellyel a brand építhető, emellett a releváns tartalmak melletti megjelenés erősíti a bevonódást. Lehetőség van kiadványokon átívelő kampány megvalósítására, ami még hatékonyabbá teszi a megjelenést.
A többféle kampánycélnak és a magas elérésnek köszönhetően az új termék hamar népszerűvé vált megrendelőink között is.
Elsőként a Tesco próbálta ki az új formátumot a grillszezonban szezonális termékei népszerűsítésére. A Kronenburg is szívesen építette be 1664 Blanc kampányába, ahol 3, termékelhelyezést tartalmazó receptvideót is forgattunk, mely videókat nem csak a longformon, hanem a Femina social csatornáin is külön kiemeltünk követőink számára. A L’Or kávékapszulák forgalmazója, a Douwe Egberts pedig a kiadványokon átívelő lehetőséget kihasználva a Sóbors gasztromagazinon megjelenő natív cikkel egészítette ki a kampányt, mely cikk aztán a longform oldalon is kiemelésre került.