A Concorde Értékpapír Zrt. lett 2024 utolsó negyedévének Display First Awards-díjasa
Az Indamedia csoport natív hirdetéseinek vérkeringésében a negyedik negyedévben a Concorde Értékpapír Zrt. izgalmas és innovatív megközelítése kapott elismerést. A DFA díjat a vállalat igazgatója, Kovács Krisztián vette át.
A díjazott kampány a cég új, 100%-ban digitálisan hozzáférhető vagyonkezelési szolgáltatását mutatta be, amelyet a legegyszerűbb és legkényelmesebb befektetési formaként pozícionáltak.
A kreatív megvalósítást tekintve a Concorde teljes mértékben rábízta magát az Indamedia Sales csapatára: a szakmai tapasztalatokat és felvetett ötleteket beépítette kampányába, hogy üzenetét még nagyobb hatékonysággal juttassa el a célközönséghez. A kampány komplexitásához edukációs tartalmak is társultak, amely egyúttal színesítették a display hirdetési formátumokat is.
A hirdető és a kiadó között szoros kapcsolattartás alakult ki a kampány során, és ez lehetővé tett olyan finomhangolásokat is, amelyek maximalizálhatták a sikerességet. Az eredmények magukért beszélnek: a bannerek kiemelkedően magas kattintási arányt értek el, az ügyfél Indamediánál futtatott kampánya közvetlenül hozzátett a forgalomnövekedéshez. Ez a kampány tökéletes példa volt arra, hogyan lehet a digitális hirdetési formátumokat és a tartalommarketinget profi módon integrálni, így a Concorde Értékpapír Zrt. méltán érdemelte ki a kiadócsoport elismerését, amelyet negyedévente ítélnek oda olyan ügyfeleknek, akik a komfortzónából kilépve sikeresen kísérleteznek a display hirdetések szerteágazó formátumaival.
A képen sorrendben: Kovács Krisztián, Igazgató, Kaufmann Bernadett, Marketing és Kommunikációs Vezető és Igazság Henrietta