58 napig a látogatottsági lista élén az Index

2024-03-26

Komoly látogatottsági sikereket hozott az Index számára az elmúlt időszak, csaknem 2 hónapon keresztül minden egyes nap az Index nyerte a hazai online kiadványok látogatottsági versenyét.

Továbbra is megkérdőjelezhetetlen az Indamedia hírportáljának piacvezető pozíciója: idén szinte alig volt olyan nap, amikor nem az Index vezette az online kiadványok látogatottsági rangsorát. 2024. január 25-től kezdődően pedig egy régen látott 58 napos sikerszériát produkált a hírportál. A nyert napoknál még látványosabb az a tény, hogy az elmúlt időszakban komoly előnnyel körözte le a többi hazai brandet: a vizsgált időszak alatt 10 esetben naponta több mint 1 millióan keresték fel a hírsite-ot*.

„Bármi is történik a világban, a hírfogyasztók első számú hazai tájékozódási pontja az Index. Ez tükröződik ennek a közéleti eseményekben bővelkedő időszak sikeres számaiban is. Külön büszkék vagyunk arra, hogy ebben a csaknem két hónapban voltak olyan napok, amikor a magukat az Index versenytársaként besoroló újságokat napi több mint 500 ezer egyedi látogatóval tudtunk lekörözni” – emelte ki Starcz Ákos, az Index.hu Zrt. vezérigazgatója.

Az applikációs forgalmat is magában foglaló, hivatalos közönségmérési adatok szerint január 25-től március 22-ig naponta átlagosan 904 974 felhasználó kereste fel az Indexet februárban**, ezzel pedig ezt a mérőszámot tekintve is az első helyre került.

Az oldalmegtekintések számában sem sikerült megközelíteni az Index teljesítményét: a vizsgált időszakban naponta átlagosan 5 688 939 Viewst*** generáltak az olvasók az Indamedia hírportálján, háromszor annyit, mint a napi átlag RU szerinti ranglista második helyén álló kiadvány esetében.

*Forrás: DKT/e.gemius – napi RU (Real Users) 2024. február 10-16., március 5., 12. és 13. (16-75 belföldi internetezők) brand adat

**Forrás: DKT/e.gemius – havi napi átlag RU (Real Users) időszaki adat 2024. január 25. - március 22. (16-75 belföldi internetezők) brand adat

***Forrás: DKT/e.gemius – havi napi átlag RU Views, időszaki adat. 2024. január 25. - március 22. (16-75 belföldi internetezők) brand adat

Hirdetnék