500 ezer feletti látogatottság januárban – az ECONOMX-szal érdemes számolni!
Új arculat és megjelenés, friss formátumok, valamint sikeres AI Summit rendezvény – többek között ezekkel zárhatta az évet az Indamedia gazdasági kiadványa, az ECONOMX. Az idei év első hónapja is nagyon biztatóan indult: volt olyan nap, amikor több mint félmilliós látogatottságot ért el a portál, ami jól mutatja a tavaly megkezdett tartalomfejlesztési munka eredményét és az ECONOMX-ban rejlő tartalékokat.
Tavaly szeptemberben a korábbi Napi.hu újrapozicionálásával született meg az ECONOMX prémium gazdasági kiadvány, melynek célja, hogy hozzásegítse a közönséget a tudatos pénzügyi, gazdasági döntések meghozatalához. Ehhez biztosít folyamatos hírszolgáltatást és olyan egyedi tartalmakat, amelyek egy-egy téma teljesebb megértéséhez szükségesek – nagy hangsúlyt fektetve a szakértői-edukatív cikkekre és egyéb formátumokra.
Az ECONOMX márka a tavaly ősszel megrendezett és idén szeptemberben folytatódó AI Summit konferencia business szekciójában debütált, ahol a mesterséges intelligencia üzleti életben való megjelenését mutatták be. Az Indamedia pénzügyi-gazdasági portálja nemcsak arculatát tekintve változott, hanem friss tartalmi elemekkel is bővült.
„Tavaly indított új podcastjaink, a Krach és a Big Picture egyértelműen illeszkednek az edukációs tevékenységünkhöz. Előbbi gazdaságtörténeti sorozat, a válságok történetével és jelenkori hatásaival foglalkozik, utóbbi pedig adásonként helyez kontextusba egy-egy sokakat érdeklő gazdasági kérdést” – foglalta össze Mucsányi Marianna, az Indamedia tartalomfejlesztési igazgatója.
Mozgalmas évet zárt, még mozgalmasabbat indított az ECONOMX
2024 is legalább olyan izgalmas lesz az ECONOMX számára, mint az előző. A tartalmi tervekről a tartalomfejlesztési igazgató elmondta: „Az új évben új sorozatokat indítunk. Ilyen lesz az Életünk számokban, amely egy ismeretterjesztő széria lesz, illetve nemrég került ki az első része az Ingatlanban Otthon havi rendszerességgel rendelkező ingatlan műsorunknak, melyben Gáll Csongor és Magyar Márton elismert piaci szakértők közreműködésével beszélgetnek olyan érdekes kérdésekről, mint hogy Budapest külső kerületeiben miért kerül 1,5 millió forintba egy új lakás négyzetmétere, vagy hogy milyen hatással lesz a piacra a BYD szegedi beruházása. A munkaerőpiac is abszolút slágertéma, a visszajelzésekből azt látjuk, hogy minden érdekli az embereket, ami a bérekkel, a munkahelyekkel, a munkahelyteremtéssel, átképzéssel kapcsolatos, így erre a témakörre kiemelt figyelmet fordítunk: Mesterségem címere címmel indítjuk el hamarosan új podcastunkat, amely érdekes, egyedi szakmákat mutat be” – mondta Mucsányi Marianna.
A most induló podcastok mellett folytatódik a Krach és a Big Picture is, illetve az ECONOMX márkakiterjesztésének részeként gazdasági rendezvényekkel, szakmai konferenciákkal és meet-upokkal is jelentkezik a kiadvány.
Az első április 15-én a Business Talks konferencia lesz, ami iránymutatásként szolgálhat vállalkozások számára a generációváltás kezeléséhez üzleti, pénzügyi, HR és változásmenedzsment megközelítésben. A konferencia három szekcióban várja a vendégeket, partnereket. A Next Gen kifejezetten az utódlásmenedzsmenttel foglalkozik, a Future Innovation azokkal a technológiákkal, amelyek a kkv-szektor számára is biztosíthatják a nagy ugrást, a fejlődést. A Next EU pedig az idei év egyik központi témáját az EU-ban zajló változásokat helyezi középpontba gazdasági szempontból, és elsősorban a közvetlen uniós forrásokra koncentrál.
A következő esemény a május 30-ai Növekedés és egyensúly konferencia, amely a tavaly megrendezett Válságálló-e Magyarország? gazdasági konferencia tapasztalataira építkezve olyan kérdéseket dolgoz fel, amelyek az aktuális gazdasági környezetre reflektálva iránytűként szolgálnak a versenypiaci szereplők számára.
Az ECONOMX fejlődési ívét és lehetőségeit mutatja, hogy januárban a korábbi hónapoknál erősebb napi átlag látogatottságot hozott. A kiadványban rejlő potenciált jelzi, hogy január 24-én 511 632 valós látogató olvasta a kiadványt*. Az ECONOMX-szal tehát érdemes számolni mind olvasóként, mind hirdetőként.
A gazdasági portál célcsoportja a közéleti, gazdasági kérdések iránt érdeklődő legalább érettségivel rendelkező, városban élő közönség, akik tudatosan irányítják életüket, felelősséget vállalnak magukért és vezéregyéniségei mikrokörnyezetüknek. Az idei célok szerint az ECONOMX tovább kívánja bővíteni a budapesti, átlag feletti jövedelemmel rendelkező, döntéshozói pozícióban lévő, 40+ korosztály elérését is.
*Forrás: DKT/E.gemius – napi RU (Real Users) 2024. január 24. (16-75 belföldi internetezők) brand adat